Home > Orman Sex Hikayeleri

Orman Sex Hikayeleri

Fantezi olsun diye açık arazi ve ormanlarda gök yüzünü görecek şekilde yıldızlar eşliğinde altında bir karının inlemesini isteyen erkeklerin ağzından anlatılan orman sikiş hikayelerini buradan okuyabilirsiniz.

Açık Havada Zevkten Uçtum

Bir gün üniversite ortamının düzenlediği bir etkinliğe katıldım. Bu etkinlik şehir dışında yapılan bir etkinlikti. Neyse etkinliğin düzenleneceği şehre gelerek ufak guruplar halinde çadır kurup ve bu çadırlarda kalacağımız için her grup kendi çadırını ve kalacağımız günler için hazırlıklar yapmaya başladık. Tabi ben kendi halimde olan ve pek kimselerle muhatap olmayan bir yapıya sahip olduğum için ortamda bunu belli etmişim …

Read More »

Güvenlik, bağırta bağırta dağ yolunda sikti

baldız baldan tatlıdır hikayeleri

Meraba herkese.Bu paylaştgm ilk hikaye olacak, yaşanmıstır umarım begenirsiniz. Ben  17 yaşındayken (2 sene once) oturdugumuz sitenin guvenligi yeni gelmişti.Fakat 2 ay nerdeyse tanışmadm yuzunu bile gormedim çunku gece geliyodu.tanışma faslını kısa tutucam.Esmer, uzun boylu kirli sakallı kilosu yerınde, yakısıklı bi adamdı.evli ve 2 çocuk babası 33 yasnda.Tanıstık anlaştık, aile dostu olmuştu. Ben futbol takip ederm, maç oldugunda kulubesine gider …

Read More »

KONSERDE İÇİME ALDIM

kızımı gözümün önünde siktiler

Artık sex yapmak için önümde hiçbir engel yoktu. Tek eksiğim bir partner bulmaktı çok azmıştım ve önümden geçen neredeyse herkesi arzuluyordum. Hal böyle olunca yazıyordum google’ ye sex hikayeleri diye ve kendimi o hikayeleri okuyup mastürbasyon yaparak avutmaya çalışıyordum. Bir gün yine sabah uyandım ve makyajı filan yaptım ardından ise yemeğimi yemek için aşağıya gittim evde babam, annem ve kardeşim …

Read More »

OTOSTOP ÇEKERKEN ARABAMA ALDIĞIM KIZI NASIL SİKTİM

liseli sikiş hikayeleri

OTOSTOP ÇEKERKEN ARABAMA ALDIĞIM KIZI NASIL SİKTİM Benim adım Burak 25 yaşında bir delikanlıyım. Pazarlama işi ile uğraşıyorum bu sebeple bu tür şirkette çalıştığım için zamanımın geneli hep yollarda geçmekte. Şehirleri, ilçeleri gezerken Bir gün sipariş almak için İstanbul dan başka bir ilçe’ye şehre yol almıştım. Tek başıma yolumu seyir ediyorum can sıkıntısı çoktu ama yapılabilecek bir şey yoktu da. …

Read More »

Orman Evinde Gay Hikayesi

okulda gay hikayeleri

merhaba ben deniz 16 yaşındayım İnternette gay chatlarinde takiliyodum bir adamla tanıştık skype falan konuştuk tanıştık her konuştuğumda azıyodum en sonunda buluşmak istedim kabul etti 2 gün sonra evime geldi babamlar yoktu oturduk Gay Hikayeleri ben tovalte gidicem dedim ve ablamın odasına doğru yurumeye basladım ablamın jartiyerini ve eteklerinden bir tanesini giydim salona geldiğimde baktı ve sikinin kalktıgını fark ettim …

Read More »