Home > 2015 > Mayıs

Monthly Archives: Mayıs 2015

İlk Pasif Oluşum Komşumla Oldu

Hamamda Yaşadığım İlişki

Merhaba değerli sikiş hikayesi okurları adım berke yaşım 23 sizlere 15 yaşımda başından geçen bir hikayemi anlatacağım. O zamanlar kızlarla hiç iyi anlaşamazdım, utangaçlık vardı hep üzerimde, bir kızda az bir frikik görsem hemen eve gider tuvalette gider 31 çekerdim sikim kalkmadığı zamansa parmağımı tükürükleyip götümü parmaklar sikimi kaldırırdım ve böyle boşalırdım.   Komşumuzun kenan isminde 18 19 yaşlarında bir …

Read More »

Benim Küçük İbne Komşum

aile içi gay sikişi oku

Merhaba arkadaşlar, ben Murat 29 yaşında, işinde gücünde bir adamım. Son bir yıldır aşırı şekilde kızlarakarşı ilgim azaldı ve tamamen erkeklerle ilgilenmeye başladığımı farkettim. Artık kız resimlerine değil erkek resimlerine bakınca aletim kalkıyordu. Alt katımızda ki komşumuzun oğlu Ersin, 19 yaşında mahallenin top diye tabir ettiği bir çocuktu. Ersin\’in biraz kız tavırları vardı ancak ben erkeklerden hoşlanmama rağmen gayet sert …

Read More »

Öz Kardeşimle Film keyfimiz..!

lisede sikiştim

merhaba degerli erotik sikiş hikayesi okurları, benim adım ferda 29 yaşımdayım sizlere 18 yaşımdayken başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.. Biz 3 kardeşiz 2 kız bir erkek erkek olan en küçüklerimiz bense ortancıyım erkek kardeşimle aramızda 2 yaş var adı kenan ozamanlar kenan 16 yaşında ablam ise 23 yaşındaydı kısaca hikayeme başlamak istiyorum. Temmuzun sonlarına doğruydu malum havaların aşırı sıcak …

Read More »

Memelerimi Sıvazlıyorum Ya Siz !!

kızımı gözümün önünde siktiler

Eskiden porno dergilerde olurdu bu erotik hikayeler. şimdi internette çarşaf çarşaf var. öğrencilere kücük öykü ve hikaye ararken nette karşılaştığım erotik hikayeler yüzünden okulun bütün bilgisayarlarına virüs girmiş olup, aniden açılan çıplak hatun bannerları yüzünden ölüp ölüp dirilmiştim. ama şöyle birsey olsa gerek. : onu ilk gördüğüm gün bir avukatlık bürosunun kapısına gittiğim gündü.kapiyi actigimda memelerini sivazliyordu. dünyanın en güzel …

Read More »

Tatilde Oğlum Beni Ve Ablasını Sikti Çok Güzeldi :)

eniştem banyoda sikti

selam sizlere bu yaz (2015) basimdan gecen ve hala devam eden bir olayi anlatmak istiyorum adim fatma ev hanimiyin almanyada yasiyorum esimin kendine ait bir isyeri var 42 yasinda biri kiz biri erkek iki cocuk annesiyim calismadigim icin gündüzleri ev islerini yaptiktan sonra burada sirf kadinlara olan bir fitness salonuna gider spor yaparim genelde kocamin istegi ile disariya cikarken kapali …

Read More »

Cezaevinde Kadınlar Koğuşunda Sikiş

Cezaevinde kadınlar koğuşunda sikiş

Ben Selma..41 yaşında sekse oldukça düşkün azgın bir bayanım….Yani anlayacağınız dolgun vücüdlu iri memeli iri götlü orosbu ruhlu bir ev hanımıyım..Şu anda evliyim..Kocamda gayet azgın bir sikici..Onunla mutlu bir evliliğimiz var..Kocam geçenlerde evimize bilgisayar alıp internet bağlattı..Bende azgınlıktan devamlı porno sitelere girip hikayeler okuyorum..Baktım herkes güzel şeyler yazmış.. Bende seksle ilgi yaşadığım bazı şeyleri anlatmak istedim..Sevgili arkadaşlar ben burda yazamayacağım …

Read More »

Abim Almanyaya Gidince 120 Kiloluk Yengem Bana Kaldı

abimin karısını sikiyorum

slm ben aksarayın bir köyünden murat size biraz kendimden bahsedecek olursam 1.73 boyunda kumral 70 kilo ağırlığında 25 yaşında fazlada yakışıklı olmayan biriyim yengem ise yani abimin karısı 38 yaşında 120 kilo civarında boyu ise 1.65 esmer beyaz tenli fazlada güzel değil ama hayallerimin kadını 3 çocuk annesi bir kadın ama ne kadın şişman kocaman tanker gibi götü   karpuz …

Read More »

Gerdek Gecesi Sikiş Hikayesi

kızlık bozma sikiş hikayeleri

Saat gece 1 olmuştu düğünümz yeni bitmişti. eve geldi kocamla çok yorgunduk.gelinliğimi çıkardım ilk gecenin çekingenliği vardı üzerimizde.ben banyoya giriyorum dedim.o da tamam hayatım dedi çok yorulmuştum.sutyenimi ve külodumu odada unutmuştum hayatım getirirmisin diye seslendim oda bi saniye getiriyorum dedi.   Duşakabini açtı birden çırılçıplaktım onunda üzerinde sadece baksırı vardı.ellerimden tuttu ve beni duvara dayadı duvar buzgibiydi ve aynı zamanda …

Read More »

Komşuma Pazarda Öyle Bir Dayadımki :D

komşu porno hikayeleri

Komşümuz Banü o gun evde tek  idik.Ev alışverişileri ıçin onula kendisi ile pazara gelmemi istedi.Bende seve seve kabul ettim.Banu 3 aylık evli çiçeği burnunda bir kadındı.Banu 19 yaşında sarışın ,balık etli   beyaz tenli bir  afetti.Geceleri hep rüyalarımı süslüyordu dimdik göğüsleri ile.Onu bir kez sikebilmek için dünyaları verirdim.Elime büyük bir fırsat geçmiş idi.Birlikte pazara gittik o ihtiyaçlarını alıyor bense poşetleri …

Read More »

Eşek sikerken komşu kızı geldi

komşu kızıyla sikiş

Slm Sex Hikayesi Okurları konuyu uzatmadan direk hikayeme başlamak istiyorum. 32 yaşındayım ve bekarım 10 dün önce yaşadığım hikayemi anlatmak istiyorum ben genelde şehirde yaşadığım için yazları ara ara köye gider gelirim yine köye gittiğim bi günlerde canım am çekti fakat köyde pek kolay olmuyu birini bulmak kırda gezinirken hayvanlar otuluyodu gözüm bir eşşeğe takıldı dişi ve kaymak gibide amı …

Read More »

Tamirci Sikiş Hikayesi Devamı

tamirci sikiş hikayeleri

slm ben ihsan istanbuldan beyaz eşya teknikservisiyim birönceki hikayemin devamını kaldığım yerden yazıyorum bizim ayşeyle devamında ikinci buluşmamız ve şöye şilenin bir köyüne gidelim dedik free sikişelim diye pansiyona girdik sabah 9 30 gibi yiyeyecek içecek odaya girdik yatağa yattık oturduk konuştuk bi süre ve yanan bedenlerin kavuşma vakti geldi ve öpüşmeyle başladık nasıl emiyoruz birbirimizi dudaklarımız acıdı öpüşmekten ve …

Read More »

Yengesini Siken Kayınço

yengemi siktim çok güzeldi

merhaba ben 18 yaşında 1.87 boyunda 72 kilo ağırlıgında esmer biriyim şimdi anlatıcam hikaye yengemle aramda geçti.yengem 40 yaşlarında balık etli sarışın dolgun kalçalı iri memeli çok sexsi biri zaten kendisinin hastasıydım önceden de bu olay geçen ay gerçekleşti amcam ticaret işiyle ugraştıgı için yük yıkmaya bursaya gitmişti yengemin kızıda tatildeydi yengem tek başına evdeydi bide ufak kızı vardı amcam …

Read More »